Don't let dreams be dreams - Reisverslagen van harm veenemans - WaarBenJij.nu Don't let dreams be dreams - Reisverslagen van harm veenemans - WaarBenJij.nu

Don't let dreams be dreams

Mensen hebben wensen, wat je ermee doet moet je zelf beslissen. Ik hou heel erg van surfen en duiken in tropen waardoor ik een werledreis wou gaan maken op de mooiste bestemmingen terwereld. Ik heb mezelf een jaar lang kapot gewerkt om genoeg vrije dagen te hebben. Eindelijk is het dan zover, op 27 oktober vlieg ik voor 6 maanden de wereld rond.
Ik moet voor de tijd nog een hele hoop regelen aangezien froukje in mijn huis gaat wonen. maar ik heb nog 41 dagen voordat ik ga vliegen. Dus dat moet wel goed komen. Dat is het zelfde dat ik ook nog helemaal niet zenuwachtig ben. Misschien komt dat nog misschien helemaal niet meer, we gaan het zien. Voor verlopig ben ik nog even thuis en moet ik nog mensen gaan opzoeken voordat ik weg ga.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2014

this is it

07 Maart 2014

roadtrip new zealand

12 Februari 2014

fijitime

29 Januari 2014

last days down under

15 Januari 2014

eindelijk weer onderweg
harm

Actief sinds 15 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17501

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 30 April 2014

Don't let dreams be dreams

Landen bezocht: